BitsUpdate | September 2020

Nytt i supportprocessen

Vi vill ständigt utveckla och förbättra oss, och som ett steg i vår strävan att öka kundnöjdheten ännu mer så inför vi nu en ny funktion och rutin i TOPdesk.

Den nya funktionen gör att du som användare själv kan välja hur du vill få återkoppling kring ditt pågående ärende; per telefon, e-post eller i självhjälpsportalen. Även när du skapar ett supportärende via telefon så kommer du ges denna valmöjlighet, då vi på supporten låter dig ange hur du vill bli kontaktad i ärendet.

Oavsett det sätt du väljer att bli kontaktad på så är det fortfarande SLA som styr ärendehanteringen.

Du är varmt välkommen att kontakta supporten för exempelvis hjälp med våra system, lägga upp beställningar, göra förändringar i ditt system eller för att ställa frågor kring funktioner och tjänster. Vi i supportteamet hjälper dig med allt, antingen genom våra egna rutiner och kunskapsbanker, eller genom att slussa ditt ärende vidare till rätt person som kan hjälpa dig.

Kontaktvägar till supporten:

Vi rekommenderar att du i första hand använder vår supportportal för att skapa supportärenden. Där kan du, förutom att skapa nya ärenden, också få hjälp i våra guider samt se status på dina rapporterade ärenden.

Det hjälpsamma supportteamet på Bits Data.