BitsUpdate | Februari 2021

5 snabba till vår kundansvarige Fredrik Palmgren

Hur skulle du sammanfatta ditt 2020 ur ett säljperspektiv?

– Det har varit ett intensivt men kul första år! Flera nya produkter har lanserats, till exempel TjeKvik.

Vilka är dina största lärdomar från året som gått?

– Jag började på Bits Data i slutet av januari förra året, så hela året har varit en stor lärdom som det ju är när man börjar en ny tjänst. Och med tanke på pandemin så har ju lärdomarna blivit ännu fler just detta år.

Hur ser framtiden ut, vilka mål har ni i säljteamet framför er?

– Jag tycker det ser bra ut, vi håller just nu på att skicka ut offerter gällande nya Cabas (skadehantering) som är en stor och spännande nyhet på marknaden. Senare under året kommer nya Autonet att presenteras, vilket är något som alla återförsäljare kommer gå in i. Vårt mål är att se till att alla återförsäljare får de produkter de behöver, till rätt pris och i rätt tid.

Vad ser du mest fram emot i år?

– Att få lära känna marknaden och kunderna ännu bättre. Samt att förhoppningsvis kunna resa mer sen när pandemin är under kontroll.

Vad är det bästa med ditt jobb?

– Att jag får lära mig nya saker och ständigt utvecklas!

Fredrik Palmgren

Fredrik Palmgren

Kundansvarig södra och västra Sverige