Nytt i supportprocessen

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.5″ custom_margin=”20px||20px||false|false” custom_padding=”10px||10px||false|false”][et_pb_row _builder_version=”4.4.5″ custom_padding=”||12px|||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.5″][et_pb_image src=”https://www.bitsdata.se/wp-content/uploads/2020/05/BitsData_logo_RGB_600px.png” title_text=”BitsData_logo_RGB_600px” _builder_version=”4.4.5″ width=”150px”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ text_font=”Barlow|600|||||||” text_text_color=”#01baf0″ text_font_size=”20px” custom_margin=”||10px|||” custom_padding=”||10px|||” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

BitsUpdate | September 2020

[/et_pb_text][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.4.5″ title_font=”Barlow||||||||” title_text_align=”left” title_text_color=”#22003d” title_font_size=”38px” custom_margin=”0px||0px||false|false”][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.4.5″ custom_margin=”-3px|||||” custom_padding=”6px|||||” locked=”off” collapsed=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.4.5″ custom_padding=”9px|||||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.5″][et_pb_text _builder_version=”4.5.2″ text_font=”Barlow|700|||||||” text_text_color=”#000000″ text_font_size=”20px” text_line_height=”1.5em”]

Vi vill ständigt utveckla och förbättra oss, och som ett steg i vår strävan att öka kundnöjdheten ännu mer så inför vi nu en ny funktion och rutin i TOPdesk.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”row” _builder_version=”4.4.5″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” custom_padding=”4px|||||”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ text_font=”Barlow||||||||” text_text_color=”#000000″ text_line_height=”1.4em” width=”100%”]

Den nya funktionen gör att du som användare själv kan välja hur du vill få återkoppling kring ditt pågående ärende; per telefon, e-post eller i självhjälpsportalen. Även när du skapar ett supportärende via telefon så kommer du ges denna valmöjlighet, då vi på supporten låter dig ange hur du vill bli kontaktad i ärendet.

Oavsett det sätt du väljer att bli kontaktad på så är det fortfarande SLA som styr ärendehanteringen.

Du är varmt välkommen att kontakta supporten för exempelvis hjälp med våra system, lägga upp beställningar, göra förändringar i ditt system eller för att ställa frågor kring funktioner och tjänster. Vi i supportteamet hjälper dig med allt, antingen genom våra egna rutiner och kunskapsbanker, eller genom att slussa ditt ärende vidare till rätt person som kan hjälpa dig.

Kontaktvägar till supporten:

Vi rekommenderar att du i första hand använder vår supportportal för att skapa supportärenden. Där kan du, förutom att skapa nya ärenden, också få hjälp i våra guider samt se status på dina rapporterade ärenden.

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ text_text_color=”#ffffff” text_font_size=”22px” link_text_color=”#ffffff” background_color=”#01b9ef” width=”44%” custom_margin=”10px|0px|10px|0px|false|false” custom_padding=”10px|10px|10px|10px|false|false”]

Mer om vår support – besök Extranet

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”https://www.bitsdata.se/wp-content/uploads/2020/05/Support-bild-nya-medarbetare-WEBB.jpg” title_text=”Support bild – nya medarbetare WEBB” show_in_lightbox=”on” _builder_version=”4.6.1″ custom_margin=”||10px|||”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ text_font=”Barlow||on||||||” text_text_color=”#000000″ text_font_size=”15px” text_line_height=”1.4em” width=”100%” custom_margin=”-6px|||||” custom_padding=”||5px|||”]

Det hjälpsamma supportteamet på Bits Data.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]