Tjänsteplattformens CRM-workshop

I mitten av mars hölls den första workshopen rörande tjänsteplattformen, tillsammans med åtta återförsäljare. Ämnet vi diskuterade och arbetade kring var kundrelationer och kundlojalitet, eller CRM (customer relationship management). Detta är något vi ser som ett av de viktigaste områdena framöver för våra återförsäljare. Vid workshoptillfället pratade vi även mer specifikt om verktyget Hubspot och status på integration av detta.

Det här tillfället belyste ett flertal önskemål och vi anser att det finns en stor gemensam förståelse av vad som är viktigt gällande CRM. Vi har för avsikt att hålla fler workshops med ämnen som bland annat berör beslutsstöd och ekonomidata. Om det låter intressant, eller om  ni har önskemål på andra workshop-teman, så hör gärna av er.

Hade ni inte möjlighet att delta denna gång men vill få chansen att prata CRM? Välkomna att kontakta mig så kan vi boka en kort sittning.

Förhoppningsvis hörs vi i framtida workshops eller i direkt kontakt!

Vänliga hälsningar,
Pontus Ekfeldt
Produktansvarig för Tjänsteplattformen